- RESULTAATGERICHTE BEGELEIDING
Bouwen aan vertrouwen
Voor het behalen van resultaat is alléén een plan met duidelijke structuren, functies, bevoegdheden en verantwoordelijkheden niet voldoende. Een plan is slechts een ‘hard’ onderdeel van wat er in zijn geheel nodig is. Met het plan wordt een belangrijk fundament gelegd voor een effectieve samenwerking. Het bereiken van gestelde doelen en het behalen van resultaat is direct gekoppeld aan vertrouwen. En daar gaan wij aan bouwen.
- Daad
- antwoord
Het goede voorbeeld en ruimte geven
Om een plan tot een succes te maken is het van belang dat iemand het goede voorbeeld geeft. Iemand die zich met regelmaat laat zien en die de betrokkenen stimuleert om elkaar te leren kennen. Ook is er ruimte nodig voor discussie op inhoud. Een discussie die op basis van argumenten wordt beslecht en niet op basis van positie.
- voortgang
- team
- prestatie
Leiding nemen en mensen in hun waarde laten
De interim/projectmanager begeleidt het proces en deze zorgt ervoor dat ieder in zijn waarde kan blijven. We kunnen het immers niet allemaal het beste weten; ieder heeft zijn deskundigheid en specialisme. Het resultaat is de optelsom van wat er met elkaar wordt neergezet.
Organisatiebelang boven eigen carrière
- De coach stelt de persoonlijke ontwikkeling en professionele groei centraal. Toch blijft het organisatiebelang voorop (boven individu). De helder te bereiken doelen in relatie tot het plan worden individueel afgestemd. Teamleden worden gestimuleerd om deze met elkaar te bereiken. Indien iemand zichzelf en de eigen carrière belangrijker vindt dan het succes van de organisatie (team prestatie), wordt met gepaste maatregelen ingegrepen. Zo wordt het organisatiebelang optimaal gediend.
- genieten
- massief
Successen vieren met oog en waardering voor iedere bijdrage
En, niet op de minste plaats: successen worden met elkaar gevierd en ieders bijdrage – hoe beperkt ook – wordt recht gedaan. Dit zorgt ervoor dat het vertrouwen in de te ondernemen acties van de individu en daarmee ook van de organisatie toeneemt. Vertrouwen als de essentiële basis om met elkaar tot een succesvolle marktbewerking te komen.
Waarom Eleven Effect
Waarom
eleveneffect
Haal meer uit
je relaties
Door het verschil te maken tussen klantvriendelijk en klantgericht komen organisaties tot een ontwikkeling die zorgt voor méér met dezelfde relaties.
Dynamiek in
de organisatie
Door als vindingrijke sparringpartner te vertellen waar het op staat, ontstaat een frisse blik die organisaties in beweging brengt.
Inzicht en overzicht
in het werk
Door overzicht te creëren, wordt de waarde zichtbaar van een georganiseerde manier van werken. Zo kun je met meer oog voor klanten aan de slag.
Dynamiek in de organisatie
Door als vindingrijke sparringpartner te vertellen waar het op staat, ontstaat een frisse blik die organisaties in beweging brengt.
Partner om op te bouwen
Door deugdelijke afspraken te maken en deze blijvend na te komen, weten organisaties altijd waar zij aan toe zijn.
Inzicht en overzicht in het werk
Door overzicht te creëren, wordt de waarde zichtbaar van een georganiseerde manier van werken. Zo gaan organisaties opgeruimd en met meer oog voor klanten aan de slag.
Haal meer uit je relaties
Door het verschil te maken tussen klantvriendelijk (praktisch en reactief) en klantgericht (strategisch en proactief) komen organisaties tot een ontwikkeling die zorgt voor méér met dezelfde relaties.
Fundament leggen met bruikbare oplossingen
Door zakelijke intuïtie te verbinden aan snel kennis vergaren worden interessante ideeën geopperd om, mét onderbouwing, knopen door te hakken. Op die manier ontstaat ook visie en worden de lijnen voor komende periode uitgezet
Voor marktbewerking met het verlangde resultaat
Door de uitgekiende werkwijze is dit resultaat voor organisaties in de volgende branches al tot stand gebracht; informatietechnologie, logistiek kantoorbenodigdheden, telecommunicatie, uitgeverijen en voedingsmiddelen & dranken
Nieuws van Eleven Effect
17 november 2021
- Klantcase
Klantcase: Oxineo
3 november 2021
- Klantcase
Klantcase: MoreThanJustICT
15 september 2021
- Kennis
Meer omzet uit bestaande klanten: dat kan!
8 juni 2021
- Kennis
Bezoek aan MBO Utrecht: Inspiratie voor én door studenten
7 maart 2021
- Klantcase
Klantcase: Het ontstaan van Clixz
20 februari 2021
- Whitepaper
Het einde van oplossingen verkopen
15 februari 2021
- Kennis
Hoe een bestaand klantenbestand voor de passende focus gaat zorgen
29 januari 2021
- Kennis
Resultaatgericht werken met een coach
7 januari 2021
- Kennis
Waarom een plan meer is dan een document dat in een la verdwijnt
- Management
- Advisor
Ralph Opperman

- leidingnemende
- bedenker
- relatieman
Ralph Opperman
De man achter Eleven Effect is Ralph Opperman (1970). Sinds 1993 is hij zowel in loondienst als zelfstandig werkzaam in Commercieel Management, Business Development en Relatiebeheer. Sinds 2013 verdiept Ralph zich intensief in Account Based Development voor het MKB. Ralph Opperman helpt je, adviseert, organiseert. Hij opent deuren die voor jouw bedrijf gesloten blijven.
Opdrachtgevers








Laten we kennis maken
Ben jij benieuwd wat ook jij nog meer kunt halen uit je bestaande klantenbestand? Wil je weten hoe een marktbewerkingsplan uitkomst kan bieden? Of wil je weten wat Eleven Effect voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op.