Inspiratie voor én door studenten
Afgelopen donderdag bracht ik op uitnodiging een buitengewoon leerzaam en inspirerend bezoek aan MBO Utrecht. Tijdens deze dag heb ik een 50-tal tweede en derdejaars marketing studenten feedback mogen geven op hun marketing & communicatie plannen. Plannen welke zij binnen het project BizzNizz gemaakt hebben voor gerenommeerde opdrachtgevers als Essentrics, Rode Kruis en Vodafone Ziggo.

Verrassend hoog niveau.
Het talent dat MBO Utrecht in huis heeft en het niveau van de gepresenteerde plannen verraste mij enorm. Zo scoorden verschillende groepen hoog op; een gedegen analyse van de situatie, een aansprekende pitch van wat zij met hun plannen voor ogen hebben en de creativiteit om te beantwoorden aan de vragen van de opdracht.
Wat viel op?
Het was fijn om te merken dat ik alle groepen waardevolle feedback kon geven vanuit mijn dagelijkse praktijk en account based (marketing) aanpak. Daarnaast heb ik de studenten zoveel mogelijk concrete antwoorden gegeven op hun doordachte, interessante vragen over hun plan, het vak of hun toekomst als ondernemer. Fantastisch om op deze manier bij te dragen aan hun ondernemerscompetenties. Iets waarvan zowel de studenten als toekomstige opdrachtgevers nog gaan profiteren.

Kort maar krachtig.
Inzichten uit schoolbezoek
- Inzetbaar talent onder MBO studenten
- Interesse in ondernemerschap
- Aandacht voor zichtbaarheid, minder aandacht voor conversie
- Kennis delen en inspiratie opdoen
Waarom Eleven Effect
Waarom
eleveneffect
Haal meer uit
je relaties
Door het verschil te maken tussen klantvriendelijk en klantgericht komen organisaties tot een ontwikkeling die zorgt voor méér met dezelfde relaties.
Dynamiek in
de organisatie
Door als vindingrijke sparringpartner te vertellen waar het op staat, ontstaat een frisse blik die organisaties in beweging brengt.
Inzicht en overzicht
in het werk
Door overzicht te creëren, wordt de waarde zichtbaar van een georganiseerde manier van werken. Zo kun je met meer oog voor klanten aan de slag.
Dynamiek in de organisatie
Door als vindingrijke sparringpartner te vertellen waar het op staat, ontstaat een frisse blik die organisaties in beweging brengt.
Partner om op te bouwen
Door deugdelijke afspraken te maken en deze blijvend na te komen, weten organisaties altijd waar zij aan toe zijn.
Inzicht en overzicht in het werk
Door overzicht te creëren, wordt de waarde zichtbaar van een georganiseerde manier van werken. Zo gaan organisaties opgeruimd en met meer oog voor klanten aan de slag.
Haal meer uit je relaties
Door het verschil te maken tussen klantvriendelijk (praktisch en reactief) en klantgericht (strategisch en proactief) komen organisaties tot een ontwikkeling die zorgt voor méér met dezelfde relaties.
Fundament leggen met bruikbare oplossingen
Door zakelijke intuïtie te verbinden aan snel kennis vergaren worden interessante ideeën geopperd om, mét onderbouwing, knopen door te hakken. Op die manier ontstaat ook visie en worden de lijnen voor komende periode uitgezet
Voor marktbewerking met het verlangde resultaat
Door de uitgekiende werkwijze is dit resultaat voor organisaties in de volgende branches al tot stand gebracht; informatietechnologie, logistiek kantoorbenodigdheden, telecommunicatie, uitgeverijen en voedingsmiddelen & dranken
Nieuws van Eleven Effect
17 november 2021
- Klantcase
Klantcase: Oxineo
3 november 2021
- Klantcase
Klantcase: MoreThanJustICT
15 september 2021
- Kennis
Meer omzet uit bestaande klanten: dat kan!
8 juni 2021
- Kennis
Bezoek aan MBO Utrecht: Inspiratie voor én door studenten
7 maart 2021
- Klantcase
Klantcase: Het ontstaan van Clixz
20 februari 2021
- Whitepaper
Het einde van oplossingen verkopen
15 februari 2021
- Kennis
Hoe een bestaand klantenbestand voor de passende focus gaat zorgen
29 januari 2021
- Kennis
Resultaatgericht werken met een coach
7 januari 2021
- Kennis
Waarom een plan meer is dan een document dat in een la verdwijnt
- Management
- Advisor
Ralph Opperman

- leidingnemende
- bedenker
- relatieman
Ralph Opperman
De man achter Eleven Effect is Ralph Opperman (1970). Sinds 1993 is hij zowel in loondienst als zelfstandig werkzaam in Commercieel Management, Business Development en Relatiebeheer. Sinds 2013 verdiept Ralph zich intensief in Account Based Development voor het MKB. Ralph Opperman helpt je, adviseert, organiseert. Hij opent deuren die voor jouw bedrijf gesloten blijven.
Opdrachtgevers








Laten we kennis maken
Ben jij benieuwd wat ook jij nog meer kunt halen uit je bestaande klantenbestand? Wil je weten hoe een marktbewerkingsplan uitkomst kan bieden? Of wil je weten wat Eleven Effect voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op.